matfoross.blogg.no

Jordbærsmoothie / Proteinsmoothie




Til 4glass :

400gram frosne jordbær
2beger yoplait 0%yoghurt vanilje
Ca 100-150gr cottage cheese
Ca 2 dl Melk/vann
1 stor banan eller 2 små

Slik gjør du:

Jeg tiner jordbærene i kjøleskap over natten.
Ha melk/vann og yoghurt nederst i blenderen, og ha cottage cheese, banan og jordbær over. Kjør i blender til alt er godt blandet. Spe med mer melk eller vann om smoothien er for tykk.

ENJOY :)


.
#blogg #inspirasjon #helse #kosthold #mat #oppskrift #kos #familie #frokost #mat #oppskrift #smoothie #frokosttips #matfoross

Legg til en kommentar


5 kommentarer

Frubirkelund

06.09.2015 kl.17:07

Så veldig godt ut :) Jeg laget smoothie som lørdagskos i går , den også ble veldig god og var veldig enkel ;)

Caroline

06.09.2015 kl.17:25

Åhh høres godt ut!

06.09.2015 kl.18:48

Det så veldig godt ut:) elsker smoothie! Ha en super fin kveld:)

spisogspar

06.09.2015 kl.20:16

Nam så godt! elsker smoothies!

Andrea

07.09.2015 kl.23:19

Så fin blogg du har! Hadde satt pris på om du hadde tatt deg en titt innom min blogg også :)

Skriv en ny kommentar

matfoross

Jeg har alltid vært glad i å lage mat og å bake. Etter å ha lagt om kosten i november 2013 ( har kuttet ut mesteparten av raffinert sukker og hvitt mel), har jeg prøvd mange nye oppskrifter..På bloggen lagrer jeg oppskriftene og forhåpentligvis kan jeg inspirere deg til å prøve noen av disse. Bildene er tatt av meg om ikke annet er opplyst. Det er ikke lov å dele/låne mine bilder uten min tillatelse. Håper du vil trives her hos meg :)

Matbloggtoppen ToppBlogg - toppliste for bloggere Norske blogger

Søk i bloggen

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Bloggdesign

Design fra RRH Webdesign

hits